CNR5040A
4-osiowa naczepa MEGAMAX, przedłużana, wszystkie osie skrętne
Dane techniczne
Masa całkowita (DMC) | 70.000 kg | Szerokość | ok. 2.740 mm |
Nacisk na siodło | 22.000 kg | Całkowita długość (od przodu ciągnika do sworznia królewskiego=5.000 mm) | ok. 23.400 mm |
Nacisk na osie | 48.000 kg | Wysokość siodła | |
Masa własna | 18.500 kg | Wysokość platformy | ok. 550 mm |
Ładowność | 41.500 kg | Opony (235/75 R17,5) | 17,5 |
Długość platformy | ok. 8.500 mm | Zawieszenie pneumatyczne | ok. -80/+100 mm |
Zakres przedłużenia | ok. 5.000 mm | Sworzeń królewski | 3,5" |
Łabędzia szyja | ok. 4.400 mm | Promień obrotu na sworzniu królewskim | ok. 2.800 mm |
Opis techniczny
Osie i zawieszenia | Osie SAF (tech.12000 kg), hydro-mechanicznie sterowane, zawieszenie pneumatyczne z zaworem do podnoszenia i opuszczania |
Łabędzia szyja | Odczepiana łabędzia szyja (techn.22000kg) hydraulicznie podnoszona i opuszczana ze skosami na rogach 45 st. Pokryta blachą o żeberkach owalnych. Dla ciągników 6 x 4 i 8 x 4 |
Wózek | Tylny wózek z mulda 950x220/330, tył otwarty. Wózek pokryty blachą o żeberkach owalnych |
Wydłużana platforma ładunkowa | Wydłużana platforma ładunkowa, mechanicznie blokowana, Między ramami zewnętrznymi podłoga z odsetek z twardego drewna o grubości 50 mm |
Hamulce | Zgodnie ze standardami UE z systemem ABS |
Instalacja elektryczna | 24 voltowa zgodnie ze standardami UE |
Wykończenie | Powierzchnia śrutowana, dwie warstwy farby antykorozyjnej i dwuskładnikowy lakier akrylowy(RAL), felgi srebrno-siwe |
Wyposażenie standardowe
- uchwyty do mocowania co 1500 mm
- stalowa ściana przednia o wysokości 400 mm ze skosami na narożnikach
- koło zapasowe mocowane na przedniej ścianie
- dwa kliny pod koła mocowane na przedniej ścianie
- 2 uchwyty do mocowania 2.500 kg na łabędziej szyi
- na łabędziej szyi zdejmowane aluminiowe burty boczne i burta tylna (anodowane) o wysokości 400 mm
- oświetlenie manetek do sterowania naczepą
- panel do sterowania łabędzia szyją obudowany
- na łabędziej szyi pistolet powietrzny do czyszczenia złączek hydraulicznych
- uchwyty do mocowania co 1500 mm po zewnętrznych stronach pokładu (10000 kg)
- tylny wózek połączony z dolnym pokładem za pomocą łącznika (z połączeniami elektrycznymi, pneumatycznymi i hydraulicznymi)
- 5 stałych uchwytów do mocowania na tylnym wózku (5000 kg)
- 2 zawór kontrolny dla jazdy na wyższej pozycji zawieszeni (max.50 mm od normalnej pozycji do jazdy)
- elektrycznie sterowana pompa hydrauliczna do obsługi hydraulicznych funkcji naczepy
- zdalne sterowanie naczepą z lampkami do ustawienia zbieżności osi
- po łabędzią szyją, na przodzie i tyle ramy, po lewej i prawej stronie 7-pinowe gniazdo do tablic ostrzegawczych
- jedno 7-pinowe gniazdo na tyle naczepy
- uchwyt do lampy obrotowej na tyle naczepy
- centralne smarowanie z 2 pompami firmy BEKAMAX, ze smarowaniem NLGI-2 (zwykłe smarowanie)
- belki poszerzające 2 x 230 mm (galwanizowane), na wózku bez desek
- wzmocnione stalą deski poszerzające na wózku
- tablice ostrzegawcze 4 szt. , poszerzane 400 mm z jedną lampą obrysową, 1 lampa obrotowa
- certyfikat do paragrafu 70 StVAZ dla Niemiec
- drugie koło zapasowe z mocowaniem na przedniej ścianie łabędziej szyi
- instrukcja obsługi i charakterystyka techniczna
- jeśli ciągnik jest nietypowy lub ma jakiekolwiek zabudowy na ramie, proszę o kontakt z naszą firmą
- wszystkie przewody łączące ciągnik z naczepą są wg regulacji UE integralnym wyposażeniem ciągnika a nie naczepy